Effektiv dag

Idag har det hunnits med mycket. Var först i skolan och hade mitt seminarium, gick bra trots att jag satt och hosta, men det gick bra i alla fall och jag blev godkänd i alla fall, vilket är huvudsaken. Sen fick vi sluta tidgare en kvart vilket betydde att jag hann med ett tidigare tåg än beräknat.
Satt och väntade på Väsby staion på mormor som senare hade fått skjus till Väsby centrum, så det var bara att gå och möta henne där.
Hälsade på Hemtex och frågade om det fanns chans till att bli schemalagd till sommarn, chefen visste dock inte riktigt då allas semestrar inte var planerade än.
Gick och åt lite hälsotallrik på foodygoodym handla lite, bland annat lite nya kläder, ny party väska samt en vattenkokare som jag fick av mormor i födelsedags present.
Åkte hemmåt igen och tänkte på vägen hem"När jag ändå varit så effektiv med allt annat idag så kan jag lika gärna ta vägen förbi körskolan" tänkt som gjort gick jag förbi och bokade in min första lektion den 29e mars, blir lite test lektion, dessutom fick jag den gratis! :D

Nu ska det banne mig ta och bli ett körkort snart!
Sen borde jag även kanske ta och städa imorogn kommer jag inte ha tid innan tjejerna kommer över...
2010-03-11 @ 16:59:53 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0