Förberedelser

Nu börjar det krypa sig närmare kvällen. Jag har varit uppe sen innan åtta imorse, fick minst 10 sms av kajsa i följd med "grattis!" och smarta jag hade inte stängt av ljudet, så blev klarvaken. Hade ju blivit tjockis x antal ggr (min sms signal) Men nu är det snart dags att gå ner till systemet, haha! Måste handla inför ikväll =D
Sen ska jag över till mamma ännu en gång och sy klart klänningen, sen vid 16 kommer Kajsa hit tror jag och runt 16.30 kommer resten av tjejerna (Sandra, Sara och Blondie) de andra möter vi antingen upp på tåget eller inne i stan.

Men vi hörs väl senare idag eller imorgon. Hoppas kvällen blir galen!
2010-03-12 @ 11:38:40 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0