Klockan är alldeles för tidigt...

... och det känns som att jag inte hann mer än att lägga huvudet på kudden innan klockan ringde. Eftersom jag är van att somna runt ett gick det inte fortare igår att somna, och klockan 5.00 ringde klockan.

Idag är det min tenta och den börjar redan 8.00 i Polacks backens skrivsalar, får väl se hur det går, dels så har jag tappat intresset för att plugga de senaste dagarna och kan inte alls så mycket extra om alla kriser osv och den är klockan alldeles för tidigt att tänka klart...

Vaknade också flera gånger i natt av en blåsa under tungan som jag råkade bita på. Suck, ännu mer som kommer störa min koncentration!
2010-03-24 @ 05:20:31 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0