Landet med det konstiga namnet som jag aldrig kan stava till

Som det ser ut nu så åker jag och mina kusiner till Schweiz i en vecka i september. Dock är det väl inte säkert om Ludvig ska med, men hoppas att han mår tillräckligt bra! Det blir i så fall från den 21a september till den 28 september. De har tydligen en stor vin festival där nere då så det kommer delas ut gratis vin från höger och vänster vilket passar perfekt.
Och anledningen till att det blir just Schweiz är för att mina kusiners pappa bor där nere. Extra roligt blir det också eftersom det blir min första utomlands resa. Har aldrig varit utanför norden. Om vi nu ska räkna med 24 timmars kryssningarna.

Nej men det ska bli spännande.
2010-03-05 @ 01:32:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0