Plugg, födelsedag och buzzador

Sitter och gör lite allt möjligt, försöker hinna med pluggandet inför nästa seminarium som är nästa vecka och planerar lite inför födelsedagen och kollar in mina nya buzz produkter...

Det är ju som så att jag är en "buzzador" en person som får hem produkter gratis lite då och då som jag har tackat ja till. Jag har bland annat fått testat på dove deosar som kom för något år sedan då fick jag en dusch cream som tack.
Nu sist fick jag Doves nya dusch cream som tydligen ska göra huden vackrare. Hoppas verkligen den hjälper, Jag har fått 12 små flaskor att dela ut till vänner och en större flaska själv.
Det som de hela går ut på egentligen är att man får hem nya produkter som ska testas och ofast ska man även dela ut prover till sina vänner, svårare än så är det inte, eller jo, sen ska man rapportera till buzzador hemsidan också hur det gått och vad du tycker om produkten.

Så här säger hemsidan om vad det innebär att vara buzzador:
"Som Buzzador får du erbjudanden om kampanjer. Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du: - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.
"

Vill du också bli buzzador så ska du klicka på denna länk och registrera dig. Glöm inte heller att fylla i Desse som tipsare. Bland annat vet jag att de hela tiden söker småbarns mammor som vill testa på nya grejer, det kan vara allt från kläder till leksaker och blöjor... Roligt är det iaf!
2010-03-02 @ 23:12:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

om man lyckas få ett paket ja :P

2010-03-03 @ 00:16:53
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Des

Man får ju erbjudanden minst en gång om året som man vill tacka ja till, jag brukar få erbjudanden lite då och då, men mycket tackar jag nej till

2010-03-03 @ 01:14:52
URL: http://des.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0