Tisdag

Idag ska jag färga Maddes hår, 3 gånger! Först ska hon avfärga, sen färga det ljusbrunt och sen på med blonda slingor. Kommer ta en väldans tid och jag hoppas hennes hår kommer klara av det...

Sandra hade hoppats på att jag var ledig idag och ville fika på Centrum. Detta är alltså tjejen som jag tog med på café förra sommarn och klagade på att det var för dyrt, nu har hon så sjukt tråkigt att hon är berädd på att betala alldleles för mycket pengar för en loka och bulle bara för att hitta på något...

Men jag bjöd med Sandra i alla fall att vara med mig och Madde, får se hur hon gör...
Nu ska jag i alla fall börja göra mig klar tills Madde kommer och hämtar upp mig.... Hörs senare...


Mina vänner Madde och Sandra, och Sara i bakgrunden


2010-03-30 @ 12:27:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0