25 maj

Idag börjar dagen med att jag försover mig. Typiskt, missar en hel timma på jobbet för detta. I detta fall är tid pengar, Så det suger lite grann.

Men sen gick jag in på mitt nordea konto för att kolla om jag får lönen imorgon (har kommunalt anställd i april) och ja visst, imorgon kommer den, skönt, dessutom var jag lite rädd att jag skulle få dålig lön, visst att jag skulle få en hög lön visste jag ju då jag endast jobbade två dagar (14 timmar), men jag hade ingen aning om hur mycket jag fick i timman eller så. Men fick mer än vad jag hade vågats hoppas på i alla fall.

Skönt det!
Så imorgon ska jag klacka om mina sandaller och lite sånt :P

Nej, nu måste jag göra mig klar inför jobbet, måste gå om 25 minuter.
2010-05-25 @ 09:52:52 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0