Dagens planer

Idag var det meningen att jag antingen skulle till mamma och sy på min balklänning eller plugga teori. Men mamma skulle åka bort för att träffa ena hundens uppfödare någonstans och vid nio imorse ringde mormor och sa att hon skulle till Märsta för att ta lite blodprover och ville efter det träffas, så vi kunde betala alla körlektioner som jag bokat nu innan uppkörningen.
Så det var bara att gå upp och göra sig klar, vid elva ringde mormor och sa att hon var vid mig och vi gick till körskolan, sen hem till mig en snabbis och betalade uppkörningen + teori provet som jag har inom en månadn.
Sen ville mormor gå ner på centrum som vanligt, och jag följde snällt med. När vi hade gått runt ett tag och skulle ut från Apoteket (Medstop som de nu heter) så ringde körskolan.... Tydligen så hade min lärare fått ett återbud på en dubbel lektion idag 13.40 och undrade om jag ville ha den istället. Och ja, varför inte? Behöver ju köra mycket nu innan proven. I och för sig har jag en mini intensiv 1½ vecka innan uppkörningen men behöver ändå öva. Så ja, snart är det dags att sätta sig i körskole bilen igen... Sen har jag uppehåll med lektioner till den 27e maj.

Så teori pluggandet får vänta några timmar till, imorgon måste jag till mamma och sy på klänningen, för på lördag är balen!


Gammal bild på mormor (ca 2 år gammal) ♥

2010-05-11 @ 13:20:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0