Helgen

Fredag:
Jobbade som sagt på Hemtex i Solna centrum med Helena från Hemtex Väsby, roligt och framför allt mera pengar nästa månad! Alltid välkommet då jag antagligen måste betala en resa till schweiz och pass.
Efter jobbet åkte jag och Sandra till Uppsala där vi skulle fira Kajsa som fyllde 20 på lördagen, vi bjöds på tacos och sorglig film. Jag som är super känslig mot sorgliga saker just nu kunde bara kolla halva filmen, sen började jag hålla på med allt annat istället, om jag hade kollat på filmen hade Kajsas soffa varit dyblöt.
Runt 00-01 någonstans kom Anderas och hämtade mig och Sandra och körde hem oss, skönt att slippa ta tåget.

Löradg:
Klockan ringde 6.45, gick upp och fixade mig, 7.30 stod jag utanför och hämtades upp av en trött Anderas som inte alls längre kände för att åka båt så här tidigt på morgonen. Hämde upp de andra och begav oss mot kapällskär och kom precis i tid innan båten skulle åka.
Åkte en tur fram och tillbaka till Åland, spelade lite poker och enmarmad bandit och självklart in på tax freen. Efter vi handlat satte vi oss ner jag och kollade på kvittot och briser ut " oooh! det är ju 0% moms!" Smart där Desse! Kanske därför det heter tax free?
Sen så uppfann jag ett nytt spel också, ville nämligen spela air hockey med någon, men råkade istället uttala det ear hockey. Folket skrattade gott åt mig och om inte det vore nog så förlorade jag spelet också mot Jimmy.

Vi var hemma igen runt 16 och då somnade jag efter att ha lagat middag, som i två timmar och sen när jag precis vaknat får jag ett sms av Anderas, "är hos dig om 5 minuter, bara att gå ut" God morgon liksom. Då bar det av till Jimmmy för att dricka lite av det vi handlade på båten, trevlig kväll men väldigt kort då killarna skulle leka fullast först vinner, slutade med att Thomas körde hem mig, Sara, Sandra och Anderas runt 00 för att Jimmy hade däckat i sängen...

Söndag:
Lagom trött denna dag, Madde kom runt 10.30 för att lämna hennes kisse som jag skulle vara kisse vakt åt. Madde och hennes pojkvän ska nämligen sälja deras lägenhet och då kunde inte katten vara hemma. Så då fick hon vara här..

Och det var väl det som hände på min söndag...

2010-05-10 @ 22:04:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0