Hemtex Väsby Centrum

Imorse blev det snabba puckar jag stod och kokade thé och kollade sen på mobilen, missat samtal från Hemtex Väsby. Jahapp, dags att jobba, klockan var då 10.15, och jag skulle börja 12. Men grejen var ju den att jag skulle hinna duscha, äta, sminka mig samt gå till mamma för att låna lunchpengar, så det blev att duscha på 5 minuter, dricka thé till frukost och sen springa till mamma och sedan vidare mot stationen.

Men tror ni inte att jag då lyckas komma 20 minuter för tidigt istället till jobbet, men men, fick jobba mellan 12-17 i alla fall, sen imorgon ska jag jobba borta i Sickla också mellan 14-18.05 ska bli spännande då det är en mycket störra butik, Daisy på mitt jobb berättade att förra helgen hade hon sålt för 13.000 på ett kvitto där!
jag hoppas det är roligt där i alla fall :)

Värvade förresten två clubkunder idag! :D Jag har alltså värvat flest kunder på hela veckan i Väsby butiken! Känner mig stolt :D
2010-05-21 @ 19:09:08 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0