Produktiv dag

Idag har det hänt saker...

Först och främst vaknar jag av att jag har 4 sms på mobilen, vad har nu hänt tänkte jag, har Daniel redan vaknat? (ja han är ju den enda som brukar skicka sms på natten), men det visade sig att jag egentlige hade behövts på hemtex i Väsby, men eftersom jag sov så hårt och inte vaknade av smsen så hade de fått tag i någon annan. Lite tråkigt, skulle ju alltid vara lite extra pengar till sommarn.
Men jag surade inte för spilld mjölk. Jag började istället storstäda i rummet, kastade 4 fulla pappers påsar fulla med skräp, plus att jag har tre kvar som står och väntar, men de måste kastas på tippen, hårdplast och metal.
Rensade även i garderoben och fick ihop en stor svart plast säck med kläder som jag skickade till UFF.

Sen när pappa kom hem skulle jag börja med maten, köttfärssås och pasta. Men på något sätt lyckades jag skära (Jag vet att man inte får säga så, men hur ska man annars säga, skara? haha) mig något grovt i pekfingret, ont gjorde det och jag började hoppa ut i hallen och skakade allt vad jag kunde några sekunder, tills jag kom på "fan det blöder ju" det verkligen forsade ut, trodde ett tag att jag skurit av tippen på fingret, men det var inte så farligt, men pappa fick ju torka blod både på golv, väggar och taket.
Men det blev bra efter ett tag, men vi beslutade oss för att åka till mormor innan vi lagade klart maten, skulle piska min matta som var skitig, körde dit och mormor hjälpte mig. Riktigt fin blev mattan. Som jag skrev på fejjan, folk som varit här kommer ju inte känna igen sig.

När jag kom hem lagade jag klart maten iaf, och lyckades utan att göra mig illa! Lycka!
2010-05-18 @ 21:00:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0