Snart dags att bege sig

Om 5 minuter kommer Kajsa dra från fotbollsplan lite längre bort från mig. Sen kommer hon och hennes mamma och hämtar upp mig.
Jag hoppas jag har packat ner allt. Fast det trodde jag för 15 minuter sedan också, sen kom jag på att jag kanske skulle ha med balskorna också. Men balklänning, skor, smink, smycken, sovkläder, kläder till imorgon, tandborsten (Glömmer den alltid annars), ja det är väl det jag har packat...

Om jag glömt något märker jag väl det, och hoppas att Kajsa har något att ersätta med...


Sjukt dålig låt som Andreas spelat för ofta att den fastnar..
Ja kallar på daj (8)

2010-05-15 @ 14:28:03 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0