Bullen 50 år!

Idag ska vi fira Bullen som blev 50 i onsdags, festen drar igång vid fyra idag, men jag ska dit redan om 30 minuter och hjälpa till som sagt, ska bli kul. Även fast jag fick gå upp redan klockan nio på en lördag, men det är det värt. Nämligen så att en tjej ringde igår (!!) och sa att hon inte kunde hjälpa till att ordna allt på förmiddagen, så det är tur att Bullen har mig! :D

Lussebullarna igår blev perfekta också enligt Daniel, själv har jag inte smakat på dem ännu, har nämligen bestämt mig att inte äta socker under veckan, dock blir det ju tårta ikväll, men klarade mig i alla fall under veckodagarna, riktigt stolt över mig själv, annars brukar jag ju äta hur mycket socker som helst, men nu ska jag fortsätta på detta sätt, socker får ätas på helgerna i små mängder. Hoppas det hjälpte lite till min viktnedgång, för som sagt, det har varit alldeles för mycket socker den senaste tiden.
2010-11-27 @ 10:25:58 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är tur att vi alla har dig och Daniel!! // Kramar

2010-11-27 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0