Dagen har gått bra

Oliver sover nu för natten och har sovit i ca en timma, det tog ett tag att få honom att somna, men Daniel skötte det galant, även fast Oliver inte riktigt ville.
Jag funderar på att redan nu gå och lägga mig, att bli småbarns förälder så där en dag bara tar på krafterna, det har lekt med klossar, bilar, läst böcker, bråk vid skötbordet och massa pizza ätande.
Så lär behöva krafter imorgon med, Malin och Stefan kommer hem runt ett tror jag så hela morgonen har vi på oss också. Känner jag Daniel rätt kommer han sitta uppe halva natten och spela på sitt xbox som han släppat med sig hit.

Aja, får väl ge er en helhelt uppdatering imorgon när vi kommit hem igen.
2010-11-20 @ 23:10:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0