En vecka sedan sist

Bloggen hamnar lite på sidospår just nu. Mycket händer och mer kommer att hända.
I helgen köpte vi massa nya grejer till lägenheten som jag senare ska fota, bland annat fick jag äntligen en bokhylla till alla mian böcker och glas.
I lördags hälsade även Kajsa på oss en liten stund, mycket trevligt att få träffa henne igen efter ett långt uppehåll, och som sagt, nästa gång får du ta tåget/flyget ner så får vi gå ut på krogen också. Hon var även snäll att ta med sig en flyttkartong plus fyra pappers påsar hemifrån pappa som var mina, så har jag det mest nödvändigaste, och framför allt har jag äntligen min vinterjacka och vinterskor!

Helgen som kommer så tittar mina vänner Sara och Sandra förbi, de ska bo hos mig fredag - söndag, då står det bland annat krogen på schemat, de kommer fredag kväll så den dagen försvinner ju rätt fort.

Tråkigt nog har vi vår bil på verkstaden nu också, så vi kan inte riktigt ta oss någonstans, kanske därför vi köpte så mycket i helgen så vi kunde underhålla oss, jag har ju förresten lov nu också, och Daniel är ledig tills på torsdag så vi har städat idag samt burit ner massa grejer till förådet, skönt att det äntligen börjar bli klart här i lägenheten nu efter en månad!
2010-11-02 @ 15:52:25 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0