Två prov på en dag

Idag blir det riktigt med håll igång, i alla fall i skolan, har två prov idag. Ett i affärsjuridik nu på förmiddagen och bokföring på eftermiddagen. Lite stressigt att hinna med allt och hinna plugga, men det brukar alltid lösa sig i slutändan.
Har massa konstiga ord som jag måste kunna till affärsjuridiken, typ som förmånsrätt, massafodran, insolvent, på obestånd, återvinning etc. Har sju fulla A4a sidor fulla med ord som ska kunnas. Men jag kommer fixa det!

Sen efter det provet är klart är det bara att gå hem och börja plugga inför bokföringen. Sen har jag ett annat prov på fredag också som jag måste plugga inför.

Varför måste alla prov komma exakt samtidigt!?
2010-11-10 @ 09:38:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0