Söndag?

Idag har vi haft en lugn dag igen. Blir lätt så dagarna innan löning. Daniel jobbade tidigt pass, alltså 6.30.15.15, vilket resulterade till en ensam morgon.
Började prata med Malin på msn som ville komma över på fika, så vi bestämde att hon och lilla familjen skulle komma över vid fyra, så Daniel skulle hinna diska innan (han hade nämligen lovat igår att han skulle diska efter middagen, så jag skulle slippa, så det höll jag fast i, fast, jag diskade faktiskt hälften så att han inte skulle bli så stressad)
När Daniel kom hem började jag baka blåbärs paj till fikat och en timma senare kom familjen Ottosson. Oliver är för söt och visade oss att han nu mera inte bara kan säga "boobies" utan även "Bajskorv" Så söt denna unge är! Smälter lite varje gång.

De stannade ett tag och vi hade riktigt trevligt, vi kom även överens om att jag och Daniel snart måste komma och hälsa på, undrar vad vi får för kaka då.... Malin lovade något nytt i alla fall, jag skulle kunna tänka mig den där ivita chokladkakan hon bakade i helgen. Haha

Nej, nu är det snart dags för oss att sova igen, Daniel jobbar tidigt och jag har skola.
Sen efter allt det ska vi till Bäckebol för att köpa gardiner etc till lägenheten :D Jag är lycklig!
2010-10-24 @ 22:30:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Du glömde den viktiga punkten att han kallade DANIEL för bajskorv :P



(och just denna kakan jag bakade i helgen var inte så jättegod... jag måste hitta ett annat recept isåfall! Eller om man gör vanligkladdkaka med vit chokladglasyr... hmm..)

2010-10-25 @ 08:28:03
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0