Torsdagen

Det har varit en lugn dag idag. Sov länge och lagade min pojkvän gröt till frukost.
Daniel jobbar fortfarande, han har sen dag idag så han kommer hem vid 12 i natt.
Tills dess får jag plugga på min bokföring, har prov imorgon. Fick Vg på det senaste företags ekonomi provet och vill gärna fortsätta att köra på det racet, så satsar självklart på minst VG, under hela gymnasiet var jag en VG tjej och vill gärna fortsätta med det.

Jag har även hunnit laga mat och fläskat framför tvn.
Middagen blev super god (fläskkarré, pasta och franska örter kleg). Just nu sitter jag och fläskar framför tvn igen, lyxfällan är igång. Det måste ses! Riktigt intressant att se hur folk kan klanta till sig. Det får i alla fall mig avskräckt från att ta blankolån och liknande. Jag vill ha stenkoll på ekonomin och lika så Daniel. Så det är tryggt!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv, och sen plugga igen så klart. Måste lära mig bokslutet!

*Håll tummarna nu att jag får VG på provet*
2010-10-14 @ 21:32:17 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

håller alla mina tummar, du måste kolla lyxfällan nästa vecka hon verkade ju helt blåst, haha! Snacka om underhållning :P

2010-10-14 @ 22:07:59
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0