Dags för skola!

Jag har haft lite problem med vuxenutbildningen här i Kungälv, jag har inte fått något besked om att jag är antagen, så jag ringde ner till dem idag och fick veta att jag är antagen till fyra kurser, men inte till Matte C, alltså den kursen jag behöver mest, de andra kurserna läser jag mest för att få lite utfyllad, plus att de kommer hjälpa mig att starta företag i framtiden.
Så idag ska jag ner och gå på min första lektion, ska även prata med hon som sköter antagningen om vad som har hänt med min matte, som jag sökte före de andra kurserna dessutom, enligt hon på expeditionen så hade jag inte behörighet att söka C kursen, men jag har ju lämnat in mina matte b betyg, det gjorde jag innan jag ens sökte någon kurs!

Men det löser sig säkert...

Här är mitt schema för hösten


Som ni kanske ser så kommer Matte C och företagsekonomin/småföretagandet gå samtidigt, men får försöka lösa det!  Får prata med lärarna om det, sen ska jag även hinna med att jobba mellan skolans alla kurser. Men det kommer gå fint tror jag! :)

2010-09-06 @ 12:42:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0