Hello Everybody!

Sitter i biljard rummet på nedervåningen, kusinernas pappa har varit snäll och satt ner en dator till oss här. Känns bra!

Jag ska idag posta lite kort till er där hemma, så vill inte berätta allt för mycket. Men vi har det varmt här i alla fall och idag ska vi in till Genevé och kolla runt. Redan igår köpte jag mig 5 choklad praliner.
Dock är det rätt svårt att göra sig förstod här! Alla pratar franska och ingen engelska, så förlitar mig helt på Rasmus som kan en liten knakig franska. Det är jätte mysigt här ändå och trivs jätte bra.

Jag har fått ett eget rum med tillhörande badrum och allt.

Men nej, nu ska jag göra mig redo för lite Genevé äventyr hörs!


(Får inte över bilderna som jag tog igår med mobilen, så ni får vänta ett tag)
2010-09-22 @ 09:36:24 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0