Torsdag

Skolan rullar på och har som sagt lektioner varje dag. Massa läxor osv. Hoppade dessutom av Matte C idag då de varit massa strul och har redan missat två veckor, dessutom skulle jag i så fall gå första lektionen imorgon och sen åker jag iväg hem till Stockholm och Schweiz i 2½ vecka så då missar jag ännu mera, så det var lika bra att ta bort matten och köra på den nästa termin. Så nu läser jag bara ekonomi ämnen istället! Tycker det är roligt och intressant även fast det inet alltid är så självklart och svårt ibland.

Som sagt så åker jag hem till Stockholm imorgon igen! Stannar hemma i Märsta till den tjugo första september, då flyger jag över med mina kusiner till Schweiz, blir massa choklad och ost. Malin och Annika har begärt presenter så får leta upp någon god choklad eller nått :)

Landar vid halv sju på Arlanda, möts av Sandra och pappa, och direkt åker vi till min älskade mormor <3 Ska krama om henne så mycket jag kan och äta så många bullar som möjligt! Sen ska jag och Sandra ut och åka min discobil! Saknat den också, älskade gamla fula bil.
På lördag ska jag och Sandra äta lax och gått som jag lovat henne och sen ska vi på bio, vi ska se "i rymden finns inga känslor" eller som jag kallar den "Annan jävla tjej!" Älskar reklamen.
Söndag blir det kalas för min älskade älskade underbaraste lillebror! Han fyller nämligen tre år på måndag. Ska krama honom lika mycket som jag ska krama mormor. Conrad är nog den jag har saknat mest, pratade med honom i telefonen för ett tag sedan. Det var jätte jobbigt att höra hans röst, det gjorde så ont i hjärtat.

Nej fy, nu har jag skrivit ett mils lång inlägg om ingenting alls, bara massa svammel om allt möjligt
Saken är den att jag saknar mitt fina Stockholm och imorgon är jag hemma igen!
2010-09-09 @ 13:41:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad säger du om fiina discobilen? haha

2010-09-09 @ 15:20:02
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0