20110414

Idag ringde klockan vid åtta, behövde inte gå upp förrän nio egentligen, men hade ställt klockan en timma tidigare så jag kunde ta på mig träningsbyxorna igen för en morgon promenad. Det var lite segt först att komma iväg, men när jag väl var ute var det bara skönt, gick en vända runt fästningen igen, tog ca 45 minuter, en bra start på morgonen.

Kom hem vid nio och åt frukost och gjorde mig klar, nu sitter jag här och ska strax gå mot bussen. Jobbar i Stenungsund idag igen, mellan 12-17, sen ska jag hem och gå förbi Maxi,vi måste handla idag igen, i alla fall små handla, lite juice och så.

Nej, dags att packa väskan och ta på sig skorna.

Förresten, idag börjar halva rea priset på Hemtex, och de flera påsk artiklarna är det 2 för 1 på! Så kom in och köp lite, gärna i Stenungsund också ;)
2011-04-14 @ 10:12:34 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0