20110415

Tanken var att jag skulel vara hemma och städa idag, men chefen behövde mig i Stenungsund idag igen och jag jobbar gärna! Framför allt när det är halva rea priset, det var kaos igår! Folk stormade butiken.

I alla fall så gick jag upp runt åtta idag för att hinna städa lite innan jobbet ändå. Sätter igång och är nästan klar, så kommer Daniel innanför dörrarna, han fick sluta tidigt så jag slipper ta bussen till jobbet idag. Äntligen får jag åka bil igen! Och bara för det fick jag en timma extra på mig innan jag var tvungen att sticka, så idag gick jag upp två timmar tidigare än vad jag egentligen behövde. Men jag hann ju med en hel del då.

På måndag ska jag gå och göra något spännande, något som jag länge velat göra men aldrig riktigt haft pengar till...
2011-04-15 @ 11:02:12 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D tror jag vet vad det är men jag säger inget. // Kramar

2011-04-15 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0