Easytone

Var iväg i måndags med Annika till IKEA, köpte lite nya tallrikar och skålar, så vi kan kasta det gamla vi har, hälften av dem är trasiga och har flisor, vilket inte är så roligt att äta på.
Men i alla fall, på vägen hem var det köer som vanligt på E6an, så vi åkte åt andra hållet istället mot Backaplan, ville dels se vart Hemtex ligger där (kan ju alltid vara bra när kunderna frågar) sen så ville jag även in på Stadium för att kolla Easytone skorna från Reebook, de hade nämligen kampanj på ett par sådana, egentligen kostade dem 999 kronor, men om man var medel i deras klubb så fick man dem för 799 istället. Så jag slog till, jobbade i dem igår, och för er som tvivlar och inte tror ett skit på att de fungerar, så säger jag bara, testa dem! Det känns verkligen i rumpan och låren efter ett tag i dem!

2011-04-20 @ 11:19:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0