Surprise!

Igår hade jag en lång dag. Var på Ullared med Sandra och handlade lite och visade henne det. Var hemma redan vid tre igen och tog det lugnt, tog även den obligatoriska turen till Göteborgs kex så Sandra fick handla lite kakor.

På kvällen skulle vi till Annika och Håkan som varit planerat länge. När vi kom dit strax efter sex så tar Annika mina saker jag hade i påsen och säger "du behöver inte ta av dig skorna, kom här" Så tog hon sina händer över mina ögon och förde mig mot vardagsrummet. Det gick många tankar i mitt huvud under de sekunderna. Funderade på om hon hade gjort om i vardagsrummet igen, eller om hon hade köpt massa mögelost som hon sa att hon skulle göra till oss. När hon släppte händerna så satt Madde och Jessica i soffan, väldigt oväntat. Blev sjukt överaskad, så överaskad att jag började storböla.
De hade åkt ett på natten från Märsta för att åka hit. Dels för att hälsa på Jessicas farmor och farfar som bor på orust och dels för att hälsa på mig (tror jag i alla fall).
Så vi satt alla 08:or hemma hos Svärmor och åt gott, drack vin och drinkar och spelade Med andra ord. Riktigt mysigt. Runt halv ett drog jag och tjejerna oss hemåt mot mig och sen gick vi ut på krogen och tog några cider. Sandra stannade hemma och sov istället. Träffade två killar som vi hade gemensamma vänner med. De mobbade deras stockholmska och allt som har med Stockholm att göra. Sen sista cidern vi köpte fick vi en gratis shot av bartendern, lika bra att ta emot tänkte vi, och svepte en fishermans.

Runt tre - halv fyra kom vi hem och sov. Vid nio ringde klockan för att tjejerna skulle vidare. Så nu sitter jag och Sandra här ensamma igen i lilla lägenheten och funderar på att gå ut i solen på en promenix och upptäcka Kungälv, sånt som jag inte vågar göra när jag är själv. Vill ju inte gå vilse, och skulle aldrig kunna få med mig Daniel ut heller. Det är omöjligt.


Den 6 mars 2006.
Jessica, Madde och Jag

2011-04-09 @ 12:07:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Desse! Handlade du på ullared!? Jag måste få se vad, för jag var på ullared idag och köpte en tröja och en jacka! :D

2011-04-10 @ 21:11:39
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Madde

Snygg bild! :P

2011-04-23 @ 05:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0