Morgonmöte

Idag väntar morgonmöte på jobbet, ska bli riktigt intressant, något som inte är lika intressant är att jag var tvungen att ställa klockan på halv åtta, alldleles för tidigt enligt mig. Men tycker det är riktigt mysigt att äta frukost och prata viktiga saker med mina kollegor. Sen ikväll ska jag tillbaka till jobbet vid fyra för att stänga butiken också, så blir en hel del fram och tillbaka idag.

Nej, nu ska jag börja gå ner mot bilen.


Tagen precis, där ser ni hur "långt" min längsta del av håret blev :)

2011-08-30 @ 08:04:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag röstar för mer personalrabatt ;)

2011-09-01 @ 22:35:04
URL: http://ljuvligadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0