Bröllopsinbjudningar och förlovningsringar

Igår var jag och Daniel äntligen och beställde våra förlovningsringar! De gick på lite mer än planerat, men nu fick vi dem precis som vi ville, rätt höjd, tjocklek och mönster. De kommer bli perfekta! Älskar våra ringar! Plus att dem går bra ihop med min vigselring sen i sommar.
Sen idag åkte jag hem till Malin och umgicks med henne och Oliver, kollade lite på alla bröllopsinbjudningar som de fått genom åren för att få insperation. Dock visste jag redan på ett ungefär hur de skulle se ut, men fick se lite vad som skulle stå med inne i kortet också.
Så på fredag när jag och Annika (och kanske Malin) ska in till Backaplan så ska jag gå in på Bokia och om de har färdigvikta papper till mig så att jag och Malin sen kan börja pyssla ihop dem i början på januari. Planen är att skicka ut dem i mitten på januari.

Åh! Det är så mycket kvar att planera! Alla små saker, är så rätt för att glöma allt som är viktigt!
2011-12-20 @ 18:45:56 Bröllop 30 Juni 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0