Helt slut!

Dagen började klockan 10 idag när jag vaknade, gjorde mig klar på en timma och åkte och hämtade Annika och Malin borta hos dem. Vi tog bilen in till Backaplan och skulle köpa julklappar, precis som alla andra. Vi gick runt där i flera timmar, tjejerna köpte sitt men jag gick mest bara med. Skulle kolla lite på inbjudningskort till bröllopet och så köpte jag nya halvljus lampor till bilen, eftersom en av mina hade lagt av. Sen åkte vi en sväng till Bäckebol, hälsade på min kollegor och köpte presentsnöre till klapparna. Sen vid fem kom jag hem och sedan dess har jag bakat paj till imorgon. Vi har nämligen delat upp all mat till imorgon så att alla gör lite. Jag står för pajer, rökt lax och rostbiff. Den ena pajen står i ugnen just nu och är när som helst klar. Sen ska nästa in också.

Senare ikväll ska jag försöka få iordning här hemma, imorgon kommer vi knappast ha tid och på söndag morgon tar vi bilen norrut, närmare bestämmt STOCKHOLM! Ska få träffa alla igen, även fast det bara var två veckor sedan.
2011-12-23 @ 19:07:38 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0