20110222

Efter att ha sovit i någon timma är jag nu pigg och glad igen, det var inventering i Stenungssund idag så gick upp vid 6 igen, lagom trött när jag kom hem.
Känner mig lite så där också, vet inte vad det beror på, antagligen för att all jobb stress börjar lägga sig, skulle vart ledig imorgon men det hade blivit något fel imorgn i Stenungssund så ska upp dit och jobba 12-17, men det är pengar. Så jag är glad.

Lönespecifikationen kom idag också, fick ca 2000 kronor mer än vad jag trodde, vilket alltid är positivt! Behöver ju lite när vi åker hem till Stockholm om två veckor, det är nämligen tänkt att vi ska ut och fira mig på Olive house, sen bowling och efter det krogen, och det kostar ju lite grann.

Nej, ska nog ta och äta ett äpple och fundera på vad vi ska äta till middag ikväll, jag är sugen på potatisbullar igen, undrar vad Daniel säger om det...
2011-02-22 @ 16:08:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0