Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

Okej, redan denna blir ju svår, har knappt några bilder på mig själv på denna dator då mitt självförtroende gått åt pipsvängen de senaste åren..

Denna går duga, en bild från i sommras, ny emigrerad från stockholm till Göteborg.

Okej, tio fakta om mig då.

♥ Jag älskar kanel!
♥ Jag skämmer bort Daniel alldeles för mycket vissa dagar
♥ Förut var jag en riktig bokmal, men efter flytten har jag tyvärr stannat upp totalt
♥ Jag jobbar alldeles för mycket för mitt eget bästa
♥ Jag hoppas att jag kommer in på en heltids utbildning i höst och utbildar mig till redovisnings assisent
♥ Jag har bara varit utomlands en gång (Schweiz i höstas) men drömmer om många resor till USA, egypten, asien osv.
♥ Jag älskar att baka!
♥ Jag tycker inte att krogen är allt för skoj, stannar hellre hemma och umgås, men ibland kan det vara roligt att gå ut och dansa lite.
♥Jag önskar att jag gick ner 6 kg till.
♥ Jag ska upp sex imorgon bitti och borde sova nu...
2011-02-20 @ 21:48:54 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0