Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Om jag bara fick välja en person hade det blivit svårt, så jag ökar till två personer i alla fall, då hade det varit mormor och Conrad, de är dem som jag tycker är svårast att lämna hemma i Stockholm när jag är i Göteborg. Missar mycket i Conrads uppväxt och jag vet också att han tycker det är jobbigt, då han gråter massor varje gång jag går därifrån efter att ha varit och hälsat på.
Mormor skulle jag aldrig kunna klara mig utan, vi pratar flera gånger i veckan i telefonen och hon är verkligen mitt allt! Finns ingen som jag älskar mer än min mormor ♥ (Hoppas inte Daniel läser det där ;) )

2011-02-21 @ 11:55:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0