Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål som jag har just nu är som tidigare nämnt en utbildning i höst imon redovisning som blir klar våren 2013. Eller kanske en utbildning i företagsekonomi på Göteborgs universitet, som faktiskt var mitt mål innan jag läste bokföring på komvux i höstas.

Drömmar jag har är att jag och Daniel ska kunna köpa en snygg trea till oss, så jag kan få en riktig walk-in garderob, gärna ett nytt renoverat kök som jag kan få plats med färska kryddor och liknande i, självklart med öppen planlösning mellan vardagsrummet och köket, och en liten köksö! Det är viktigt.

Men det dröjer nog innan vi har råd med ett sådant lån till en sådan lägenhet, men drömmar är viktiga, hoppas att den blir sann inom två år i alla fall.

Självklart drömmer och önskar jag mig en fast tjänst på Hemtex, det hade varit underbart!
2011-02-23 @ 14:04:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0