Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

vilken svår fråga, jag hade först och främt gått och köpt en lägenhet, fast tagit lån på den större delen på lägenheten, och jag vet precis vilken jag skulle köpt också, det som suger att jag inte har den där lånvärdigheten att få ett lån på över en miljon, dessutom har jag inte heller handpenningen till den, men i alla fall..
Sen hade jag nog köpt två nya bilar, så vi kunde skrota forden som vi har nu, den kommer när som helst ramla ihop så två nya bilar vore bra, en till mig och en till Daniel.
Sen skulle jag nog också köpa lite smycken, saknar sådana fina lite dyrare smycken.

Usch vad självisk jag verkar nu då. Men Daniel får ju i alla fall en ny bil plus en snygg lägenhet!
2011-02-26 @ 15:57:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0