"Du blir ju bara mindre och mindre"

Denna kommentar fick jag av min chef förra veckan när jag kom till jobbet. Alltid roligt med sånt. Som jag tidigare sagt så har midjan minskat en hel del då mina gamla skärp knappt passar längre då de är för stora, innan jag började med naturdieten hade jag på näst sista hålet.
Men nu har jag även märkt att mina bhar började bli för stora, typiskt när jag köpte en ny för bara någon vecka sedan...
Men det är ju positivt ändå. Jag är nöjd och har fortfarande inte gått upp ett enda kilo sedan jag smått började äta riktig mat, (äter ju middag eller lunch en gång om dagen, sen naturdiet bars.

Nej, nu ska jag och Daniel ta en promenix till Maxi och handla lite, hade hellre velat ta en LÅNG promenix runt halva kungälv, men det är snart mat dags så vi hinner inte det. Synd!
2011-02-08 @ 15:04:13 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0