fem års dagen

Idag är det den stora dagen, jag och Daniel firar fem år. Dagen hittils har varit lugn, vi år våfflor med glas och blåbär till frukost och efter det la vi oss i sängen och myste lite.
Snart ska vi börja röra oss utåt, ska bland annat till smycka och guldfynd, hemtex och maxi. Får dock se när Daniel blir klar.

Han fick förresten sin present tidigare idag, köpte honom samlarutgåvan av Avatar, massa extra scener och förlängda variationer och sånt, så han har att göra i några timmar, ikväll ska vi nog kolla på filmen också och bara mysa och vara vi två ensamma, det sker inte så ofta längre eftersom jag jobbar som en tok, denna vecka är likadan, så det är mys att i alla fall få vara ledig idag, även fast min chef ville ha in mig på jobb i Stenungssund...
2011-02-28 @ 15:05:41 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0