funderar på att sova...

... klockan börjar bli mycket och imorgon är det jobb igen. Tänkte gå upp lite tidigare imorgon dess utom och baka scones och mysa till det riktigt ordentligt en söndag morgon med Daniel. Han tycker att jag jobbar lite för mycket nu för tiden och gillar inte riktigt att få vara hemma själv, så får överaska honom med det. Får se om jag orkar dock...

Ikväll har jag kollat på melodifestivalen och använt ansiktsmask, hade inget bättre för mig.
Unnade mig också en kexchoklad till tvn, inte alls så farligt med kalorier i dem, så det var ju bra! Framför allt eftersom jag har massor av dem hemma då jag vann stjärnvinsten på liseberg i sommras.

Nej nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla lite "how I met your mother"
2011-02-05 @ 23:59:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0