Gårdagen

Det blev aldrig någon blåbärspaj igår kväll, vi åkte nämligen till Göteborg en snabbis och sen hem till Malin på en fika, som jag berättat så fyllde hon år i fredags och eftersom jag och Daniel inte riktigt visste vad vi skulle köpa så bakade jag henne polly muffins, något som jag bjöd henne på en gång förut och sedan dess vill hon alltid ha det när hon kommer hit, dock har hon alltid fått äta dem när de varit frysta sedan innan, nu fick hon helt färska.

I alla fall, så när jag och Daniel väl kom hem tyckte han att det blivit tillräckligt med sötsaker för den dagen, så vi skulle ta pajen en annan dag. Som sagt, vi firar ju snart 5 år tillsammans!
2011-02-15 @ 09:27:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0