Onsdag 20110209

Idag är det jobb på schemat igen, dock bara 15-20, så det är inte så farligt ändå. Det är nog mycket som ska fixas till kampanjen som börjar imorgon.
Så glöm inte nu hörrni att idag är sista dagen att köpa gardiner med 50 kronor rabatt/förpackning!

Nu till något helt annat.
Igår så bokade jag äntligen mina och Daniels biljetter hem till Stockholm den 10 - 14 mars. Vi åker hem då eftersom mormor fyller 70 den 16 mars så det ska väl firas där den 12 mars på min födelsedag. Ska även försöka styra upp en utgång med mina vänner på min födelsedag, har inte träffat dem sen i julas, så saknar dem en hel del ♥
2011-02-09 @ 10:46:12 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0