Söndag kväll

Vet inte riktigt vilken dag det är, fick för mig att det var torsdag och höll på att skiva just torsdag i rubriken. 

Idag har jag i alla fall jobbat mellan 12-16.30 hade väldigt mycket att göra trots att det var söndag, vilket är skönt. Ni får passa på nu, sista dagarna som det är 50 kronor rabatt på alla gardiner! Onsdag är sista dagen. På tosdag börjar en ny kampanj så det är rätt mycket att göra nu under veckan, och jag jobbar nästan varje dag, ledig tisdag nästa vecka bara, sen jobbar jag varje dag, dock inte hela dagar, men ungefär 5 timmar per dag. Mars lönen kommer bli fin! Kanske kan få beställa lite vår/sommar kläder/skor.

Nej nu svamlar jag igen. Ska nog äta upp resterna av sconsen som blev över från imorse, Daniel blev måttligt överaskad när han såg frukosten, så när vi nyss var på maxi så fick jag köpa grahams mjöl för att baka nytt bröd. Dock kom jag på att bakpulvret tog slut imorse när jag bakade, så han får vänta lite.


2011-02-06 @ 21:31:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0