Bara bokföringen kvar?

Jag har redan varit i skolan och haft lektion och näst intill skrivit klart affärsplanen.
I skolan hade vi redovisning av några affärsplaner, det gav mig idér och jag vet nu lite mera om hur jag ska lägga upp arbetet. Så det var bra.
Tror dessutom att jag skrivit klart min affärsplan. Men inte är säker, det brukar ju alltid vara något man har missat. Tänkte göra lite bokföring nu och sen gå tillbaka till affärsplanen, det blir väldigt lätt att man blir blind av sitt arbete, sen kommer man på massa mera man kunde lagt till när man väl har skrivit ut den.

Nej dags att återgå till arbetet.
2011-01-13 @ 11:13:15 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0