Dags att sova

Imorgon väntas det lunch med Camilla, en tjej som jag gick på Komvux med som jag blivit riktigt bra vän med, sen ska jag gå och boka tid hos frissan vid busstorget och göra något åt håret, det är verkligen dags att klippa det nu!
Sen på kvällen kommer Malin med sin lilla familj och hälsa på. Tror Daniel och Stefan ska sätta på ben på vår säng, de förra gick sönder och hela fästet är fel, så vi kan inte köpa vanliga ben från ikea. Men Stefan har köpt något som ska fungera.

Saknar förövrigt mina vänner massor, förhoppningsvis kommer Sandra ner om några veckor och stannar längre än 2 dagar, det får mig att känna mig lite bättre på den fronten i alla fall.
2011-01-25 @ 00:54:28 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0