Dags för presenter igen...

Den 11 februari fyller Malin 23 år och den 16 mars fyller mormor 70 (!) år och nu måste det fixas presenter till dem. Frågan är bara vad.
Både kommer antagligen säga att de inte vill ha något. Vilket jag tycker är tråkigt, jag gillar att ge presenter, det är det bästa jag vet!
Dock kommer nog mormor bara bli glad att jag får med min Daniel till Stockholm, det var ca 1½ år sedan han var där nu.

Sen fyller ju jag också år snart! Den 12 mars, vad önskar jag mig då? Det var en bra fråga...
2011-01-30 @ 18:42:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

När du säger vad du önskar dig, så säger jag vad jag önskar mig ;)

2011-01-30 @ 21:12:52
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0