Fullt upp

Så som rubriken avslöjar så har jag haft mycket att göra, som jag tidigare sa så åt jag lunch med Camilla, efter lunchen fixade vi en klipp tid till mig, hämtade våra butik på komvux och kollade lite i butiker, ingenting fick följa med mig hem idag. Ska dock till Nordstan på tosdag med Daniel och Rickard så ska köpa lite jeans och så då.
Men sen i alla fall så skulle Camilla börja jobba vid tre, så då gick jag hem och städade fort, Malin, Stefan och Oliver skulle komma på fika, lika mysigt som vanligt, dock blev det köptas kakor denna gång och inga hembakade, men de gick ner de också tydligen.
Sen så skulle helt plötsligt åka till Kållered med Rickard och sen till netonnet med honom för att han skulle köpa en tv. Så vi for iväg vid sex tiden och fixade det.
Vid åtta tiden var vi hemma hos Rickard och satte upp hans tv som han ville ha hjälp med, eller ja, Daniel hjälpte jag låg mest i soffan och halv sov, lika bra det, annars klagar dem bara.
Sen vid niobfick jag komma hem och äta lite då hade jag knappt ätit sedan halv ett, den där lunchen var väldigt mättande.
Sen efter vi kom hem har jag suttit och skrivit om mitt CV, ska söka ett jobb nu i veckan så måste fräsha upp det lite granna (läs: Göra om det totalt)
2011-01-25 @ 23:01:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0