Fullt upp!

Sista veckan i skolan nu, och eftersom jag inte gjorde något alls under lovet som jag kunde ha gjort så har jag istället massor att göra nu sista veckan.
Provet igår gick inte alls som jag ville, försökte satsa på ett VG för att få VG i slutbetyg, men fick ett G-, sämsta betyget jag fått på flera år! Vilket suger, men får i alla fall ett G i slutbetyg, alltid något.

Satt nyss och klistrade ihop min portfolje som jag ska ha till min redovisning av affärsplanen, hoppas klistret fastnar bara, köpte vanligt papperslim, i värsta fall får jag väl sätta lite tejp på dem.

Nu ska jag försöka skriva min marknadsförings ordlista och få den klar.

Imorgon ska det fixas klart affärsplanen plus göra alla bokföringsuppgifter som är kvar.

Två dagar kvar tills det är slut!
2011-01-12 @ 18:46:54 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0