Lördag 20110122

Idag vaknade jag och Daniel redan vid halv tio, grannen har haft fest hela natten, musiken har spelats högt och de har sjungit med högre i en falsk ton. Inte så roligt att vakna till.

Så idag har jag i alla fall hunnit med att baka småkakor, eller ja, de blev inte så små, de blev rätt stora. Det blev havreflan och mördegskakor. synd att jag dock inte ska äta dem själv. Eller, det kanske blir en smakbit ikväll då vi ska till Annika och Håkan på middag, ska äntligen få i mig lite vanlig mat, och inte vilket mat som helst heller! Utan italenska köttbullar! Älskar det! Så det blir mysigt.
Efter middagen ska vi spela bowling också.

Sen imorgon blir det ju som sagt Ullared!
2011-01-22 @ 13:26:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0