Uppe med tuppen

Idag ringde klockan redan halv nio, hade klipp tid hos Frida vid nio och eftersom vi bor fem minuter ifrån salongen så behövde jag inte gå upp allt för tidigt. Så nu har jag precis kommit hem och är fin i håret, tänkte ta en bild med webkamran, men den ville inte sammarbeta idag, så får väl se om den vill fungera senare.

Undrar förresten hur mycket Malin har pratat om mig med Frida, så fort jag berättade att jag egentligen kom från Stockholm och sa att jag bodde på västra gatan så visste Frida precis vem jag var, lite roligt tyckte jag.

Gillade Frida i alla fall och lär gå dit nästa gång igen.
2011-01-27 @ 10:15:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Frida är grym! Och jag har nog inte pratat om dig så mycket... Bara lite kanske? :P

Mamma går ju också dit... och pappa... och Marita... och Elin... :P

2011-01-27 @ 15:18:20
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0