Dö flugj*vel dö!

När jag kom hem från Stockholm efter min semester för några veckor sedan sa Daniel att vi hade fått massa bananflugor hemma, jag hittade sedan anledningen till varför efter ett tag, vi hade glömt ett fat med äpplen men inte hade blivit så vackra, så vi kastade dem på direkten, nu var detta flera veckor sedan, men flugorna har inte velat ge sig av, hela köket är en svärm av flugor, men nu har vi fått nog, mest av allt Daniel. Under dagen då jag har jobbar har han googlat sätt att ta död på dem. Så ni kör vi på allt han läst. Vi har två skålar med sötsliskig vätska i köket, alla fönster står öppna, disken läggs i blöt på direkten, så fort vi ska handla nästa gång ska det inhandlas vitlökspulver att ha i blomjorden. Vi springer till och med runt med dammsugaren och damsuger upp varje liten fluga vi ser ute i köket, nu jäklar ska dem försvinna!
2011-07-19 @ 20:48:38 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0