Pissevakt

Malin och Stefan ska till Skåne över helgen och frågade om vi ville vara kissevakter. Antingen kunde vi åka till deras lägenhet två gånger om dagen eller ta över Ztella hit. Jag som länge tjatat på Daniel om att skaffa katt blev överlycklig när han gick med på att ta hit henna.

Så nu ska vi ha söta Ztella här tills på måndag/tisdag. Kanske kan jag övertala Daniel att skaffa en kisse unge? Han är faktiskt inte helt emot Ztella, han satt till och med och kela med henne på golvet och pratar med henne hela tiden. Underbart!
2011-06-02 @ 22:54:53 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag visste väl det! ;)

Älskade pisse, var snälla mot henne!

2011-06-02 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0