Tiden går fort

Redan imorgon är det dags att åka hem till Stockholm igen! Så idag väntar en dag i tvättstugan och ikväll måste jag packa. Imorgn är det full igen, har tid hos Nagel-Ida imorgon 13.00 - 14.30, sen direkt måste vi åka till Landvetter, mitt plan går 16.20 och beräknad landning är 17.15. Pappa kommer och hämtar mig vid Arlanda som kör mig direkt till mormor där världens bästa lillebror väntar. Ska vara barnvakt och valpvakt hela helgen. Så kommer få spendera massa tid med skitungen <3
Dock kommer bloggen bli lidandes då jag inte kommer ha någon tillgång till Internet. men kanske en och en annan mms inlägg kommer väl upp...

Någon som har något förslag på vad man kan hitta på med Conrad under helgen? Helst utomhus då vi inte kan lämna valpen ensam hemma för länge.


När han fyllde 3 år ♥

2011-06-16 @ 11:09:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0