Annorlunda dagar

Igår jobbade jag i Femman huset som ligger mitt i Göteborg för er som inte känner till Göteborg. Lite annorlunda var det och ett långt pass, 10-19 jobbade jag vilket kändes på bussen hem, var helt slut. Men det gick bra i alla fall, lite för lugnt tycker jag, jag hade nog förväntat mig massa kunder men så var det inte.
Idag hjälpte jag Elin med hennes företag. Hon är städerska hos folk och idag behövde hon hjälp med städandet, så i cirka sex timmar städade vi tre hus. Så det har dammsugits, torkat golven, torkat lister och så vidare hela dagen, sen hem och diska all disk. Som tur var slapp jag i alla fall laga middag, Daniel åkte och köpa kyckling tallrik istället. Mycket gott!

Förresten så tänkte jag från och med imorgon köra på låg kalori diet igen i en vecka, dock tänkte jag denna gång äta vanlig frukost men sen till lunch och middag måltidsersättning så jag hoppas att jag kan gå ner några till kilo innan jag kommer hem till Stockholm nästa torsdag.

Hoppas det fungerar.
2011-03-03 @ 22:52:03 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0